skulle egentligen ha publicerats 13.01 men min dator verkar leva sitt eget lilla liv

VAD HÄNDE IGÅR?
mitt huvud känns som om det kommer att sprängas när som helst.. helt galet!
vaknade upp, satte på tv:n och förväntade mig tv-shop, tänkte att "hoppas det är något bra, typ sytycd" och vad sker? jo, på femman visas just sytycd och det har just börjat!!! perfekt! alldeles utomordentligt bra med tanke på att jag missade det i tisdags och onsdags. dubbelavsnitt dessutom, kunde inte ha blivit mycket bättre än såhär. idag har jag inte tänkt göra någonting alls. sitter i morgonrock här vid mitt "vardagsrumsbord" och har just kockat ihop en god liten lunch. ska till ersmark senare för att lämna igen bilen till mor och far. det är väl typ mina planer för dagen!

tack hur som helst för igår, alla ni som var inblandade. även om det blev stänkigt så blev det stänkigt på ett bra vis. allstar rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: lisaboman

du, jag tror det är blogg.se, för det där har hänt mig också! sämst!

2009-08-01 @ 22:34:33
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: jenny

Linnsan. vilket teckensnitt ser du på mina överskrifter? times? .. :( det är trist det är ju ett så roligt teckensnitt.. :P

2009-08-02 @ 12:42:29
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0