mitt tips till alla er där ute

se sommren med göran.
jag log konstant i dryga timman. jag fick till och med höra efteråt att jag hade skrattat högst i hela biosalongen och att ibland bara var jag som hade skrattat, i en helt tyst biosalong. är man go så är man, helt enkelt. jag funderar seriöst på vad mina grannar tänkte om mig. vid ett tillfälle var jag till och med tvungen att dra ned kinderna för att jag log hela tiden.. ja, se filmen så förstår ni vad jag menar. den är verkligen kalaskul!

idag ska jag till jobbet som vanligt och därefter bär det av till lycksele igen för lite hästeri! stannar där till i morgon kväll så - DET BLIR INGEN FEST I KVÄLL. wohooo. gårdagen bjöd på en drink och en öl, inte illa pinkat va?

nu ska jag se till att bli snygg(are). kan faktiskt inte vara helt röd i ögonen och ha håret upp och ned och fram och bak på jobbet. eller, nog skulle jag kunna, det är snarare hur mycket man vill skämmas för sig själv. tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gör mitt bästa! Kommer dock inte nu på måndag heller :( men nästa!

2009-08-15 @ 12:18:18
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0