måndag morgon

godmorgon godmorgon. sitter och tokglor på the voice, det är faktiskt ganska roande så här på morgonkvisten. hahah, sitter faktiskt och tokskrattar nu och klockan är sju på morgonen. om man vill bli på bra humör kanske det här är bästa starten på dagen? idag har vi nya intervjuer på rut och sen på kvällen är det dags för ridning igen! kommmer bli en lång, men förhoppningsvis, rolig dag :)

helgen bjöd på en massa skoj. utflyttningsfesten hos frida, caisa och elin var ruggit trevlig, så pass trevlig att jag stannade där hela kvällen lång, drog mig inte ens ut på krogen. det, mina vänner, är en bedrift för en tjej som mig.


tre dagar kvar till usa. någon annan än jag som har lite resfeber?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0