magnetröntgen

hela dagen har jag suttit med näsan i en bok. jag har läst och läst och läst.. har plöjt mig igenom halva tredje boken idag och jag måste säga att jag är total-fast. får nästan ångest när jag tänker på att det endast finns en bok till efter denna.. känns inte bra att jag slukar den här, vad ska jag göra sen? har hur som helst tagit mig en liten paus nu, en välkommen sådan. jag tror att både mamma och lisa var lite nöjda med att äntligen få prata med mig lite idag. snart ska jag till o bege mig mot sandbacka igen för att prick 8.00 i morgon bitti rullas in i tunneln på röntgenavdelningen på sjukhuset. har tid för magnetröntgen, endast för att det är ett återbesök och inget annat. vi ska kika så att det inte skett några förändringar i hjärnan. om ni kanske minns mitt öga förra året? det är väl ingen som glömmer det i första taget. jag har ju synbortfall på vänstra ögat och förra året gjorde jag en undersökning där det slutade med att jag såg total-mongo ut, så pass ful att jag var tvungen att föreviga ögonblicket med min mobilkamera på en sjukhustoalett. ska se om jag hittar bilden någonstans, det vore ett kul minne att återse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0