inventering

vilken dag! förmiddagen gick fort, hann knappt blinka och klockan var dags för lunch. eftermiddagen däremot var mindre snabb.. kom nästan precis hem till lägenheten, har lagat lite middag och ser fram emot en kväll framför tv:n och boken. jobbar 9 timmar både torsdag och fredag och känner mig faktiskt inte så sugen på att åka till baggböle för att dansa logdans i kväll, även om lisa, linda, evelina, emil mfl skulle dit så lockar en hemmakväll i tystnad lite mer.. det blir lätt så när man är upp i folk varje minut av en dag.

NEJ. usa om en vecka - hur tokigt det än må kännas så är det snart dags. jag taggar shopping så att jag knappt kan tänka på annat. allt det andra kommer som en härlig bonus på allt. jag tror jag behöver en rejäl semester nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0