en lördag kväll utan fest

woooo. mitt internet funkar i lägenheten!!! det har inte gjort det på flera dagar. det dör i och för sig var femte minut, men lite hinner man kika i alla fall. jag kanske ska se till att skaffa mig eget internet, så grannen slipper vara så sur på mig varje dag.. har hur som helst haft en superskön kväll. somnade efter jobbet, klev upp, tog cykeln till coop och strosade omkring där en halvtimma och inhandlade lite käk så jag inte dör på kuppen av näringsbrist. cyklade hem i solskenet och la mig i sängen för att läsa twilight trean. och ja, jag vet att det bara är bok nummer ett som heter twilight men hur ska man annars veta vad det är för bok som jag snackar om? fult översatt är den också - "ljudet av ditt hjärta". mesigare får man ju leta efter. i morgon ska jag ut till stugiz med mor och far och två galna hundar. tydligen ska det vara soligt och skönt i morgon också och jag tackar inte nej till en tur med flotten ut på sjön. hade egentligen tänkt mig nolia men det får jag klara mig utan. är inte jättesugen på att provligga sängar i husvagnar eller att äta en bit renkorv faktiskt. nej - nu är det dags för att sova tror jag. lika bra att jag någon gång ska få mina nio timmars sömn. godnatt!

Kommentarer
Postat av: systeryster

men va, har du redan läst till trean?!

2009-08-09 @ 03:40:01
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: jenny

visst är böckerna galet bra?! :D

2009-08-09 @ 08:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0