BOK-FEBER

äntligen morgon! ellerrr? jag vill läsa idag.. läsa läsa läsa. jag är verkligen helt fast i de där böckerna. igår låg jag bara i min ersmarkssäng och vred mig och ojade mig. syster satt tre meter bort i en fåtölj och hon lät likadant. när hon läst ut tvåans bok beordrade hon mig att messa fröken boman om hon hade den tredje boken för utlåning. hon klarade helt enkelt inte av att inte ha en bok att läsa. jag är inne på slutspurten på tredje nu men försöker faktiskt dra ut på det så länge som det går. vad ska jag göra när böckerna är slut?

i morgon kväll blir det i alla fall sommaren med göran, något jag ser fram emot. det ser faktiskt ut att bli en nykter helg, tro det eller ej - den första på hela sommaren. men! man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken.

idag: 10 timmars jobb. kärlek.

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag har just suttit på baksidan och läst. mumma. Jag tänker twilight hela tiden!

2009-08-13 @ 09:16:09
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0