vilken underbar dag

åh. jag som trodde att det här kanske var min dag ändå? soligt, gott humör ändå & vetskapen om att jag slutade en timma tidigare. kommer till bilen och..



femhundra kronor fattigare.
och den här gången förtjänade jag det inte ens. ÅH!

kommer hem, går ut med hundarna. kommer in, stressar till köket och välter ut..



våran ljusgrej som hänger på väggen och vips krossades en lykta precis framför axo och molle. i ren panik stängde jag in dem i pannrummet och började sopa glassplitter.

inte nog med det här. alla festar i kväll och grillar. jag sitter ensam här och försöker tagga till inför ännu mer jobb senare i natt. bara vetskapen om att allt jag tjänar i natt kommer räcka till hälfen av parkeringbötern gör mig ännu mer sur.
nu vill jag bara lägga mig under täcket och grina.

men nej! jag ska göra middag, sätta mig i solen och njuta. (fortfarande vara sur och arg, men ändå)

Kommentarer
Postat av: joli

men stackars linn då! det ordnar sig ska du se ;)

och britney,..jag vill också gå!

2009-05-01 @ 11:50:34
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0