tisdag

och regnet det bara öser ner. spä på lite mer bara. ja tack! sitter och dricker kaffe i min "can't by me love" t-shirt och har det gött. ska snart ut i pissvädret och köpa mig ett par denimshorts på lindex (tur att de inte är så långt). har hittat mitt kort nu (thank god). jag hade gömt det i min egen plånbok. bra jobbat linn. synd bara för min egen del att jag förde över alla mina pengar till sparkontot in case of.. så nu är jag fattig, måste låna jullans kort för att betala shortsen. hehe. vilken röra.

åt gammal majs till lunch idag. vi får se hur det går. kände inte ens att den smakade konstigt.. det är något som måste vara fel i hjärnkontoret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0