söndagsmorgon

SOL IDAG OCH JAG ÄR LEDIG.
och bakis också för den delen. ska ha födelsedagsfika med jenny klockan två, tills dess borde jag ha piggnat till. blev inte så mycket muntrare efter att ha betalat räkningar för 5131 kr på morgonen.. hejdå alla mina pengar! jag kommer härmed att bli fattig. (observera att jag inte ens flyttat hemifrån än..)

kvällen igår var kul. jag och emma förkörde på hökvägen, bara jag och hon. lika kul var väl det?! fick skjuts till corona där vi dansade kvällen lång. trevligt trevligt! lyckades kirra mig en drink för 50:- också då de inte kunde ta betalt med mitt kort. yey. även om det var emma som fick ställa upp med cashen (jag betalar tillbaka stumpiz). åkte bil hem (THANK GOD) och åt leverpastejsmackor när jag kom in. somnade på 3 sek och vaknade av att pappa stod i mitt rum och frågade om jag var spänd på att flytta hemifrån. hallå bakislinn. tog kanske 10 sek för mig att ens förstå vad gubben sa.

nu ska jag klä på mig, sätta mig i solen och bara njuta av att vara ledig och just spenderat 5131 kr på skit. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0