söndagskväll

jag skulle äta sen middag hos linn och tänkte kika vad hon hade i kylen. jag öppnar och hittar en låda med oidentifierbart innehåll och frågar linn: vad är det här? hon svarar att det är köttfärsås. jag funderar ett tag- är jag sugen på köttfärssås? svar ja! jag börjar tänka vad man kan äta till, frågar linn samma fråga och hon svarar: ja, spagetti? i min hjärna går en annan fråga runt och jag frågar: men vaniljyoghurten som jag åt sist? finns den kvar? linn svarar på en halv sekund, vänder sig tvärt emot mig och gapar: SKA DU HA DET TILL?
ehm, nej. inte ens jag skulle mixa så äckligt. (bara tanken på att linn trodde att jag verkligen skulle äta det till får mig att le)

nu sitter vi och kikar på filip och fredriks program, linn ser och skrattar och jag.. jag sitter här. det borde väl säga något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0