soliga vårdag

idag är jag på jobbet och det känns kul! trots att jag stammar fram alla ord mellan harklingar och hostningar så går det bra för mig. har packat upp en ny tröja idag som ska få bli min partytröja tills lördag. vet inte hur många over-size tshirtar som jag köpt på slutet, tydligen blir jag aldrig nöjd..

nu när jag äntligen börjat bli frisk så vaknade jag i morse med ögoninflammation. HALLÅ! har jag inte fått tillräckligt? kommer säkert bryta ett ben eller två innan denna vecka är slut bara för att. ta i trä, ta i trä. (jag tog i trä). soligt och skönt väder ute också. funderade på skinnjackan men valde att inte frysa ihjäloch bli ännu sjukare så de blev ullkappan. tog hur som helst inte dunjackan - det var nog tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0