snart flyttdags

åhå. linn har varit duktig idag. jag har packat kläder, skor (en hel ikeakasse!!) & lite sängkläder och dylikt. nu är det bara prydnadssaker och annat skrot kvar. har nog inte riktigt förstått att jag ska flytta till helgen. när jag höll på att packa ner alla vinterkläder kändes det verkligen konstigt. jag ska inte bo här längre. jag ska ta med mig nästan alla mina saker och bo själv. var på öb idag och storshoppade. fyndade bland annat köttbuljong, vita bönor och thaisås. en hel kasse med tops, tandkräm, spagetti och balsam för 321 kr. det kallar jag ändå att fynda!

i morgon ska jag på lägenhetsbesiktning klockan 10, därefter bär det av till jobbet och på kvällen ska jag jobba i entren på rex medan alla andra myser vid någon brasa eller är på en trevlig fest. egentligen känns det som dålig tajming att jobba just i morgon, mitt i alla andra sysslor. känns i och för sig fel att säga nej när man får ett jobberbjudande. lika bra att köra på!

inte min dag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0