skattepengar jag trodde var bortskattade

tack tack tack! i kväll känns det som om jag vunnit på triss. jag hoppade upp och ner i ren glädje i köket tidigare i kväll när jag öppnade mitt skatteåterbäringskuvert. precis som att vinna pengar. hade inte ens räknat med att få tillbaka något på skatten. nu har jag "råd" att köpa mig en dator till lägenheten och införskaffa mig några möbler. åh så bra det känns!

i morgon fyller jenny 20 år och på kvällen ska bland annat jag till henne för att fira. kan lätt säga att jenny inte är enklast i världen att köpa present till.. lisa hade rätt svårt att hitta något på stan och jag var inte mycket till hjälp med mina ynka 5 min jag kunde avvara av lunchen. har inte pratat med henne något mer men förhoppningsvis har hon hittat något utomordentligt bra. känns kul att samla gamla ersmarksgänget i morgon igen. lisa linn jag och jenny. kalasbra! vet inte om anette ska dit men om det vore så är det bara ännu bättre.

nu ska jag bara se till att låna ett par skidor + pjäxor och börja packa inför åreresan som blir på lördag. jag hoppas att far min ändrar sig angående bilen så att jag kan få ta den, annars måste jag åka buss 10 timmar för att ta mig dit. med mina få fyra dagars ledighet innebär det att jag kommer få vara hos johanna i 2½ dag.. hoppas som sagt på bilen, det hade varit kanoners. ska även lyckas med ett besök på rut i östersund, kan vara kul att hälsa på dem man snackar i telefon med var och varannan dag och se hur de har det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0