sjukdagen

ja. inte mycket har hänt sen sist. sitter här och snuvar och har ont i huvudet. har irriterat mig på molle mest hela dagen. han har skällt, gnällt, bajsat inne, hoppat omkring i smutstvätten, vägrat gå ut, snott skohornet och tuggat på det, geggat ner hela min tröja & ätit upp axos godis som han hade i munnen. en dryg men ack så söt hund!

i kväll hade jag hoppats på greys anatomy men det visar sig att de är inställt idag. varför?! det var mitt enda glädjeämne denna dag, något att se fram emot. tur i oturen är väl då att lisa har laddat hem det så jag får se det ändå.. synd bara att nästa vecka kommer jag sitta bänkad och se samma avsnitt igen. vad gör man inte för lite rutiner?

i morgon blir det jobb igen, ska härda mig igenom 4 timmar. det borde gå, även om man är lite smått ofräsch. ofräsch är bättre än att inte vara där alls, jag får se det så! nu är jag ensam hemma igen. mamma & pappa har lämnat huset. mamma för att åka på möte och pappa för att köpa nya jeans. han cyklade nämligen omkull i morse och skrapade upp ett hål i sina "fin-jeans" så mamma har tvingat honom till kappahl för inköp av nya! "man kan ju inte ha trasiga fin-jeans lagom till påsk." som mamma sa. vette tusan om jag ens ska fira påsken. försöker övertala pappa om att få ta bilen till nordanbäck på fredag, i så fall ska jag och emma ha mysdag där ute i skogen. kan nog vara rätt skönt ändå att bara mysa framför tv:n och vara smutsig och osminkad.

Kommentarer
Postat av: caci

åh vad snällt av dig! ja, jag kommer imorgon! men vilka tider jobbar du mellan? :)

2009-04-08 @ 22:05:27
URL: http://socaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0