pappa 51, linn 20

födelsedagskalas på tisdagsvägen idag! hela tjocka släkten på pappas sida har varit här, sammanlagt 16 personer runt vårt köksbord. fick en hel sopsäck med saker, bland annat plåster, toaborste, huvudvärkstabletter, spy/skur-hink, disktrasor, diskborste, diskmedel.. ja. såna saker som kan vara bra att ha i lägenheten. kusin lotta sa även: spara sopsäcken till inflyttningsfesten, kan ju behövas.

nu ska jag till jonas en sväng och hämta överblivna saker sen fredagen och därefter ska jag umgås med linn öjbrandt all night long! först ska jag nu hjälpa till att städa undan lite, bara för att ha gjort mitt!






min första födelsedagspresent för i år var dessa som jag fick av acke. han sa att han tänkte direkt på mig när han såg dem. kan inte riktigt bestämma mig för om det är en bra eller dålig grej. ja.



trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0