morgontänkande

nu klagar jag bara. men det är så jag känner. visdomständer. finns det något onödigare? jag har fyra (hallelu) och de verkar aldrig vilja växa klart. växer typ en fjärdedels millimeter varje år i mestempo - som om de vore igång hela tiden med sitt växande. detta innebär att tandköttet vid de här tänderna väldigt ofta (inte jämt. ska inte klaga för mycket) är svullet och så. och nu själva problemet! jag gillar müsli. och nötter. till frukost. alltså när tänderna precis har vaknat och är rena och fina. då fastnar nötterna och müslin ALLTID där i tandköttet, som i en liten glugg mellan tanden och huden. det gör ont och jag måste varjevarje dag peta bort den där skiten. då och då blir det en inflammation och då gör det ont, faktiskt väldigt ont. antar att det här är något jag måste sluta irritera mig på och gå vidare, dessa tänder brukar ju ha benägenhet att aldrig riktigt växa färdigt. vore det inte helt underbart om de bara försvann?


USCH VILKEN ÄCKLIG BILD

Kommentarer
Postat av: erica

vilken äcklig bild du har lagt in! hahaha!

2009-04-16 @ 20:49:08
Postat av: erica

men linnsa, vilken äcklig bild! Om du jobbar (hoppas) på lördag så ses vi då! KRAAAM krya på dig!!

2009-04-16 @ 20:56:23
Postat av: erica

och det blev visst två.. och ännu ett.. jag känner mig som en stalker... och ja, jag kanske är det!

2009-04-16 @ 20:57:09
Postat av: joffie

Ja du vet ju vad jag tycker om visdomständer.. Vet inte alls hur gud tänkte när han gav oss dem! Du, ang. nästa helg. Pratat något med Emma om det? ser lite oklart ut hur det blir med festen egentligen. Jag ringer dig imorgon eller så!

2009-04-18 @ 21:29:00
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0