mjukiskläder + äckligt hår = ok!

usch. det första jag gör i morgon bitti är att tvätta håret. det är en sak som är säker! 

har lovat jullan att komma till jobbet i morgon, ska se till att inte vara alltför snorig och äcklig. kan ju vara bra att inleda dagen med en dusch då faktiskt! ska nog bara vara hemma och kurera mig på kvällen, har lovat pappsen att städa bilen som tack för att jag fick låna den så det är väl lika bra att dammsuga och torka lite på den. lika bra att göra bort det på en gång, jag är rätt bra på att skjuta upp grejor annars.. till helgen då? hur firar man påsken? äta ägg känns lite wierd bara för att liksom. vad gör man annars? känns som om jag legat i koma i 15 år och vaknat upp lagom till påsk o inte kommer ihåg hur man firar det. någon som vill hjälpa en stackars förvirrad 20åring att komma ihåg?

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0