lördagsbakis

oj. hela två dagar sen sist. har verkligen inte haft tid för att sitta vid datorn och det känns skönt. man är ju trots allt lite databeroende så det är lika bra att försöka vänja av sig..

vad ska man berätta då? bakis som tusan idag, verkligen! klockan är nio på kvällen dagen efter och jag känner mig fortfarande illamående. var det värt det? svar ja! det var en kanonkväll igår med trevlig sällskap, grillad mat & gott vin. synd bara att det var buggtävling idag så att jag var tvungen att pallra mig upp. vaknade med hjärtklappning 6.14 och hade välda problem med att somna om efter det. åkte hem tre från buggtävlingen för att sova och vaknade tre timmar senare av pappas telefonsamtal om att de ville ha skjuts hem. tog på mig tights och ett alldeles för kort linne och satte mig i bilen. det visade sig senare att vi skulle äta middag på taormina.. var inte riktigt "dressed for succes" med mitt smink från gårdagen, knappt vaken och mjukiskläder. fick inte i mig mycket mat heller om jag ska vara ärlig. surast av allt är ändå att jag hade tänkt festa i kväll också, har varit taggad hela veckan men det går verkligen inte. bara tanken på att försöka bli snygg och tagga upp får mig att bli sömnig. nästa helg i stället!

och vad nu? vad är nästa steg liksom?

flytt om två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0