lååååååångfredag

idag har jag:
vaknat upp med en svullen hals
lyssnat på min pappas eviga tjat om sina jobbarkompisar
suttit ner med mamma och lisa och kollat på möbler & ritat upp en skiss för hur vi ska möblera lägenheten
gjort en inköpslista för ikeatrippen
svettats
ringt emma och ställt in vår dejt (väckte henne klockan halv ett)

idag borde jag:
kika på en bra tv och dator till lägenheten (HJÄLP MIG NÅGON KUNNIG)
städa bilen
fräscha till mig
lyfta på mitt feta arsle och göra något vettigt

så, den sista punkten ska jag härmed ta tag i. hejdå!

Kommentarer
Postat av: aan

inge kul mmed förkylning! stackare!

du får vänta till mediamarkt öppnar, så får jesper hjälpa dig med en bra dator och tv - han som har koll på läget. har en liten beställning från ikea också, när far ni dit?



puss och kram

2009-04-11 @ 14:32:14
Postat av: erica

gå till elgiganten och få hjälp av min karl.. han är snäll och kan hjälpa dig med datorer ;)

2009-04-16 @ 20:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0