britney till sverige

dagens samtalsämne! snacka om bra, världens bästa artist till sverige. jag är sugen. linn är sugen. jullan är sugen. nu gäller det bara att få ledigt också. synd bara att det är precis den veckan som det ser helt kört ut för min del. jag ger inte upp! det här ska gå!

sol gör mig verkligen gladare. jag känner mig sliten, det erkänner jag, men i alla fall gladare. senaste dagarna har varit som en hej-kom-och-hjälp-mig-berg-o-dal-bana. efter lägenhetsvisningen i morse insåg jag verkligen att min lägenhet är mindre än minst. till alla er som ska på inflytt/födelsedagsfesten. förbered er på totalt kaos. det kommer vara så proppat så vi kommer behöva nyttja trapphuset för att rymmas. varmt och mysigt. det är så det ska va!

Kommentarer
Postat av: linda

åhh, tack! ja, i den skulle jag nog kunna hitta ett par ;)

2009-04-30 @ 13:57:44
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0