vem vill massera min onda rygg?

vad hände? jag fick tväront i ryggen och kan inte röra mig.. inte bra alls. jag tror jag knäcker den för mycket.

fy fan vilken bra dag det här har varit. jag har inte hunnit tänka någonting, har hela tiden varit någonting på gång. började med morgonmöte som resulterade i ett uppdrag som "jeansansvarig". inte illa alls. jag tror att jobbet kommer bli bättre och bättre och bättre! jobbade även 2 timmar extra idag så sammanlagt 4 timmars lön på en ledig dag. detta resulterar i och för sig i att jag kommer jobba 6 dagar i rad men, det ger pengar - jag kan åka utomlands! kollade även upp vad hårförlängning skulle kosta för mig. tydligen 4000 kr. lite dyrt. så jag tror jag kollar på ngt annat ställe eller så skippar jag det och lägger pengarna på någonting annat - typ en utomlandsresa? känns lite konstigt o lägga så pass mkt pengar på håret. nja. inte riktigt min stil. åkte hem, åt och vände. for till sjukhuset med mamma. jag ska vara ärlig och säga att jag var helt inställd på att läkaren skulle säga att jag hade en tumör i huvudet eller att jag höll på att få m/s. men! jag hade inga som helst fel på huvudet överhuvudtaget! så fruktansvärt skönt!!!! jag kommer tydligen att få leva med synbortfall och en blinkande prick hela mitt liv. jag har inte ont och jag har vänjt mig så - hellre det än en muskelsjukdom som skulle gjort att jag tynat bort. pust säger jag bara. så himla skönt. ska göra en ny röntgen om ett år bara för att se så det inte blivit ngt då, läkaren tyckte att jag skulle leva i nuet och inte tänka på det. lite svårt o inte göra de, men jag ska göra mitt bästa i alla fall! jag och mamma firade med en kaffe på waynes och åkte vidare och hämtade linn, åkte till hennes lägenhet och gjorde köttfärssås. mysfaktor 10! stallet - inte lika kul som alltid.. och nu sitter jag här. 10 mil har jag kört idag. flängt fram och tillbaka helahela dagen känns de som. men som sagt, rätt bra - då har jag inte tänkt någonting - och det har gjort att min dag har varit kul. länge sen jag kände mig positiv. nu söker jag lägenhet (igen).. har inte fått något svar från någon - jag fortsätter söka! i morgon blir de jobb igen! på kvällen? jag vet inte. vi får se. förhoppningsvis något kul som händer. på lördag är de dags för fest igen och det ska bli så fruktansvärt kul! jag är sugen på bubblande rosevin och en hejdundrans fylla med trevligt folk. jag gillar er!

godkväll

Kommentarer
Postat av: joli

2008-09-02 @ 20:30:09
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: joli

åh massage, det skulle jag verkligen behöva just nu! har jätteont i nacken och axlarna, blivit jättespänd..saknar dig fett mkt!

jobbsökandet går sådär, inte super, ska göra ett nytt ryck imornbitti!

2008-09-02 @ 20:31:36
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0