tre ombyten senare

nu har jag till och med testat lite olika outfits inför i morgon (nej johanna, de kommer ingen "dagens outfit" bild). fastnade för svarta chinos, vit t-shirt med tryck och min svarta väst (en gammal skrutt som kommit till liv igen!). ska nog ha mina blodiga partyskor till.. det är inget skämt, de är faktiskt blodiga. går inte o tvätta bort. ganska äckligt faktiskt. nu har jag på mig min nya rutiga kjol (nej, de här är ingen modeblogg) och den och jag ska snart vandra över till lisa boman (hipp hipp hurra igen) och träffa lite nya människor igen! ja.. lisa annasara (min bästis) och ellen lagar mat och lever om.. det är inte varje dag det är så livat i mitt hus, men de är rätt kul  ändå måste jag erkänna! :)

tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Gud vad är det för material där inte blodfläckar går bort? :O

2008-09-26 @ 18:30:11
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, jo snälla lägg upp en outfitbild!! Skulle va jättekul att se :D



haha vad sjukt..kan inte tänka mig dig seriös i en pälsväst!

vad najs det lät med olles, verkar som ni hade kul!och jag hade gärna varit med..



kom hit nu och roa mig!

2008-09-26 @ 20:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0