snart patrik 1,5

ligger i emmas säng, har sett på lite youtubeklipp med bland annat robert gustavsson och johan glans. så kan man lätt fördriva några timmar! hittade lite bilder från igår och så, ja, jag har mest bara klickat runt på internet den senaste timman. emma och jag skrattade en hel del när jag kom hit också. vi började snacka om gårdagen och började smått minnas att emma varit lite utav en popcorn-älskare igår. jag kommer bara ihåg att emma verkligen trycker in ett popcorn i min mun och ser jätteglad ut och har popcorn i hela handen. tydligen hade många andra blivit utsatta för emmas beteende också. haha, hon är så go!

nej, nu ska jag äta ett äpple (ännu ett...) och sen ska vi väl snart börja den långa vandringen in till centrum och biosalongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0