sliten krigare

nu är jag hemma igen efter en händelserik helg i örnsköldsvik.. kan inte skriva så mkt, lisa står bakom mig och väntar på datorn. 5 minuter är den min - det är allt jag får! har dansat som en jävla galning MEN hör och häpna. bara en blåsa! är det inte fantastiskt? förut på marorna har jag haft skavsår hela fötterna.. inte i år. annars har det hänt en hel del både roliga och tråkiga saker (mest roliga!) jag och linda har skratt-deppat ihop lite. haha, men det har varit trevligt. våra fnissamtal dfär kl fyra på morgonen har säkert varit allt annat än roliga o lyssna på. vi hade kul i alla fall! känner mig övertrött och galen. ungefär. har träningsvärk i benen och ont i höften. klagade igår på höftproblem, kände mig som 85 år.. har mest bara klagat på hur trött jag varit i kväll och nu bär det faktiskt av till sängs. jag orkar inte mer. är jätteillamående också, har nog ätit för mycket bröd idag. och till er som är lite smått GI-intresserade.. igår åt jag en kycklingrulle med currysås. som var inlindat i vitt bröd (absolut förbjudet). sjukligt gott var det! luktade dock curry i en timma på dansen. tvättade händerna 5 gånger för att få resultat.. nej. nu startar mitt nya liv. hej då - idiotjävel (internskämt mellan mig och linda, visst ler du lite i alla fall?)

mina söndagskvällar framöver kommer spenderas (i alla fall en halvtimma) framför "hål i väggen" på tv6. skrattade riktigt mkt idag åt den konstiga programidén. vet inte om de var för att jag var övertrött eller för att björn gustavsson var med.. förmodligen båda två!

godnatt mina kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, "ha ett bra liv"

du är underbar linn :)

2008-09-14 @ 21:51:05
Postat av: Linda

haha, "ha ett bra liv"

du är underbar linn :)

2008-09-14 @ 21:52:37
Postat av: joli

kul det lät! :)

vem är linda?

2008-09-15 @ 01:19:37
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0