nordanbäck nästa

nu har jag just slurkat i mig min frukost. mixad frukt med soya-mjölk, kanel och linfrön. heja mig själv!

håller på o bränna en skiva för tillfället så jag har ngt o lyssna på när jag ska köra till nordmaling. de är trots allt en bit dit.. i stället för att lyssna på maria på rix fm (som jag hatar mer och mer för varje dag som går) har jag nu en alldeles egen-supermix!

kommer hem i morgon igen men då blir de ju jobb, som sagt. känns som om jag bara upprepar mig och snackar jobb. jag gör visst inget annat!

Kommentarer
Postat av: Lupum

haha tack så mkt kul att man kan utvecklas.på tal om utveckling ska vi utvecklas ihop;)

2008-09-18 @ 10:06:15
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0