linn tänker till

fy fan vad kallt det är. nu är det inte bara höst - nu är de kallt också. jag hade bara tshirt och skinnjackan idag, dumt val av mig. jag frös! efter jobbet mötte jag upp hanna för en liten stund på bibliotekscaféet för att sedan vandra hem till henne, klippa mitt hår och se lite på tv. mycket trevligt! jag gillar mitt nya hår. det är inte så jättenytt, egentligen är det samma gamla som har fixat till sig lite bara.. lite bredare lugg och mer urtunnat. inte slitet - bara fint och fräscht. luktar gott gör det också! hoppas på många nya fina minnen med min nya frilla!

jag och ch har nu prel bokat norge till 24 oktober.. det kommer bli superbra. jag tror jag tar med mig lite mat hemifrån så man slipper bli ruinerad.. tar nog med mig sprit också.. eller får man flyga med alkohol i bagaget? jag har ingen koll. hur som helst - det löser sig nog!

nu jobbar jag bara onsdag och torsdag - sen är jag ledig FREDAG LÖRDAG SÖNDAG OCH MÅNDAG. fan fyra dar ledigt i rad - så lång ledighet var de länge sen jag hade.. blir ju som sagt maran till helgen, jag hoppas jag blir mer taggad snart,. det löser sig säkert också förhoppningsvis..

jag blir konstig av allt det här. inte mig själv. snart är skiten över..
förhoppningsvis.

nu ska jag till o ta bort mitt nagellack, olja in naglarna, måla grundlack, två lager färg och sen överlack. allt de här kommer typ ta 40 minuter.. ingen som förstår mitt i-lands problem? skaffa aldrig långa naglar som man måste måla - det är mitt råd för dagen! hejhej

Kommentarer
Postat av: Helena

I väskorna du checkar in får du ha vätska och därmed alkohol :P

2008-09-12 @ 01:54:57
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0