just när jag trodde att allt var bra..

..så får man inte ledigt från jobbet. tydligen skulle elin till thailand just då jag skulle till norge. vår biljett är inte ombokningsbar heller så det suger stenhårt! hoppas hoppas att de löser sig, att alla extrapersonal kan jobba just den lönehelgen! hoppas! annars.. ja jag vet inte.. då kanske jag har pungat ut tåg-pengar i onödan. men nu ska vi inte ta ut något i förskott. det kan ju lösa sig! :) (när blev jag positiv?)

har just kommit hem och ätit middag, skönt o bara vara hemma., ska i och för sig iväg igen om 40 minuter, hehe. ingen vila ingen ro för linn rydelius - ständigt på språng! i morgon blir de ju som sagt emma i nordanbäck, sova över där och på fredag jobb. på kvällen inflyttningsfest.. och lördag - jobb. söndag, evelina och linda. ja min kalender kan jag rabbla i evigheter? någon som vill höra mer? nja, tänkte väl det.. rätt tråkig nu för tiden!

almost lover.. like it

Kommentarer
Postat av: YOUR BEST FRIEND

Det verkar vara ett syndrom i eran familj att ha mycket för sig! Jag tycker hela er familj borde coola ner er lite! ;) Hur som helst, trevligt att läsa din blogg. Jag tänkte bara förmedla att det är OK för mig om du vill läsa de inlägg som jag skrivit på min,lisaas och ellens blogg. Så jag skriver upp namnen på de inlägg som är mina, för att vara på den säkra sidan, så att du inte läser ngt som lisa eller ellen inte vill. Hare gott, puss!



Kära favoriter../a.

14.55 - fatta känslan!!

Backstreet boys

Jag behöver silvertejp!

14/9 dreams are for fools

14/9 PS:

15/9 less men more mens

16/9 mr brain-ass

17/9 210.48...



Du får väl kolla om lisa kan logga in åt dig, om det är ok för henne alltså!

TAKE CARE /a.

2008-09-17 @ 22:17:50
Postat av: joli

oj, ja det verkar hända en del för dig! full rulle..



hoppas det löser sig den där helgen på rut! det måste det! :D

2008-09-18 @ 01:30:29
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0