ett kallt hus

hemma nu, en middag senare. känns som om GI går åt fel håll nu, blir bara fetare och fetare. haha. inte riktigt som de ska va? i kväll ska jag vara med linda adolphson, det var länge sen! ska nog bara myshänga i hennes lägenhet och göra ingenting. jag hoppas på det i alla fall. har inte någon större lust o göra något extremt. jag vill bara vara. förstår ni hur kallt de är i mitt hus? till middagen tog jag upp "kan vi inte börja elda snart? jag såg någon på morgonvägen som hade börjat. det rök ur deras skorsten." tydligen tyckte pappa att de var alldeles för tidigt att redan börja elda så nu har vi (äntligen) vridit på elementen. nu kanske man slipper vakna med kall näsa och igentäppta luftvägar. skulle vara rätt skönt faktiskt. idag tog det två timmar på jobbet innan rösten var som den skulle.. jag tycker faktiskt att de är rätt skönt o åka buss till jobbet måste jag erkänna.. lyssna på musik och bara sitta i typ 25 minuter. många må tycka att jag är konstig nu. men men. hemresan är inte lika trevlig - då vill man bara komma hem. men ditresan - mjo, helt okej!

jag söker lägenhet med ljus och lykta. sökte just en som 247 andra sökt. kommer jag få den? jag är positiv (nästan!) det går åt rätt håll för linn rydelius!

sista logdansen i morgon. vi får se hur allt ter sig efter onsdagen. inte länge kvar nu tills allt är över. förhoppningsvis. ingen förstår någonting vad jag menar. och det är precis så jag vill ha det!

FREEZE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0