en lång dag

började 10 i morse och jobbade till kl 21- vi hade personalmöte på rut och efter det åkte jag till ch på haga och här sitter jag ännu. tror inte att jag tar mig hem heller så jag stannar här och sover över, åker på personalmöte i morgon bitti igen för att sen åka hem och fixa till mig och börja jobba kl 13.  vilken underbar morgon va?

hur som havre.. nu har jag och kicki bokat resa till norge. vi kikade runt lite vad som skulle gå bäst, och vara billigast så klart! jag insisterade på att flyg skulle vara bäst och smidigast medan kicki sa "TÅG", helt enkelt.. vi kikade lite olika avgångar och vips så hade jag hittat en biljett som kostade 1100 - tur och retur.. absolut billigast! så vi bestämde oss för o boka och då visar de sig att biljetten är för OSS BÅDA. elvahundra kronor för både mig och kicki, tur och retur umeå - oslo- hur galet är inte det? helt sjukt bra! nu måste vi i och för sig stå ut med varandra på tåg i 36 timmar, sittandes, gudarna ska bara veta hur långtråkigt vi kommer ha, hehe.. jag gjorde värsta segerdansen då jag insåg att priset var för båda två, haha.kan inte ha sett klok ut med mina uppspärrade ögon och hoppande ben. nu har jag smält det hela med ett ägg och lite kaviar, ska snart sova!

nu är det klart alltså! NORGE den 30 oktober, inte alls särskilt länge kvar måste jag säga!
godkväll

Kommentarer
Postat av: is

ÅH, bra jobb! Tills dess ska vi ha listat de bästa uteställerna,(uteställerna? ställena? haha) Ses då!

2008-09-17 @ 11:51:07
URL: http://icce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0