en bra morgon

vaknade halv 9 och tänkte ta vara på dagen, gick upp, drack vatten, la mig och skrev tre sms.. och somnade. och vaknade - två timmar senare. japp. så mycket gjorde jag av den här morgonen. hur som helst. jag har redan hunnit ringa vårdcentralen (bra linn!) och nu ska jag fortsätta i samma tempo och göra bort lite saker. har tänkt mig ut på promenad när som helst och efter det väntar en härlig frukost (kommer sluta med att jag äter först, jäääättelänge och sen går ut en mini-promenad) det är tur att jag känner mig själv!

patrik 1,5 var helt underbar. jättekul. faktiskt! det bästa var när jag satt och fnissade för jag tyckte att filmen var kul och sen tittar jag på emma och där sitter hon och bölar. haha. jag trodde hon skämtade men tydligen var ögonblicket då jag fnissade tänkt att det skulle vara rörande och man skulle gråta en skvätt. något måste ju vara fel på mig. sen var de ju faktiskt rätt kul också när jag letade efter min plopp i en minut i väskan, tog upp väskan och hittade hela tiden bara sport lunchen. blev riktigt frustrerad och började leta på marken om den kanske hade trillat ur. då hittar jag två papper från två plopp. jag hade tydligen tryckt i mig båda två i bara farten. det roligaste av allt var att den ena var emmas.. vilken vän jag är! fick skrattanfall innan bion och såklart även efter bion. vi satt och krampade på marken för att vi hade så himla kul, varför vi skrattade går jag inte ut med, man måste väl vara lite hemlig.. vi lekte även lite i löven, det var kul. sprang omkring som värsta 10 åringarna och kastade löv och gjorde indianhopp i dem. ja, som jag sa tidigare. jag kan inte vara riktigt frisk .. hur som havre - se den patrik 1,5! ja. gör de bara!

Kommentarer
Postat av: lisa

jag vill se den!

2008-09-29 @ 19:14:35
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0