efter en timmas massage

kvällens tack går till linda nilsson. hon satt och knådade min nacke i typ en timma, och det är ingen överdrift. jag hade så sjukt mkt knutar (de är kvar ännu de rackarna) och jag luktar nu som en stinkande thailändare. har lite ont i halsen också, bara de inte är någon förkylning på g. jag känner mig inte på humör för nått sånt! den här dagen har gått av bara farten, jag har mått oförtjänt bra och har bara positiva minnen från igår. det brukar vara ett gott tecken! i morgon ska jag vara hurtig och gå ut på en morgonpromenad. om jag är extra hurtig tror jag till och med att stavarna får följa med. hunden stannar nog hemma. han är ändå så seg. däremot ska han borstas i morgon, jag tror aldrig han har varit så smutsig och äcklig som han är nu. tur att han ska få bada och klippa sig på tisdag i alla fall!

det är inge kul utan kommentarer ju. känns som om man skriver en dagbok till sig själv.. fast det kanske är det jag håller på med här också? lägger upp bilder o så för framtiden så jag ska minnas mitt liv hur det var. ja, den här bloggen är nog till för min egen del! jag som har så dåligt minne!

jag har så många bästa vänner och fler ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0