checklista

okej- vad har jag åstadkommit idag?
jag har plockat undan hundra plagg som låg överallt i mitt rum, nu ser man soffan och skrivbordet
jag har badat med mina jeans, tydligen ska de vara värsta dunderknepet om de är lite tighta. vi ser väl nu om de blir alldeles för stora, skulle vara lite av min tur
jag har sovit i en timma, det var jag värd!
jag har bokat biljetter till bion i kväll

så okej - vad har jag inte gjort idag?
jag har inte fört över pengar till kicki, inte heller till mitt sparkonto
jag har inte åkt till stallet som det var tänkt
jag har inte varit och pantat burkar
jag har inte varit ute och gått
jag har inte städat mitt rum
jag har inte börjat laga någon middag (mamma är borta, pappa lagar inte mat, alltså - det blir jag som får stå för köksfixet)

summa summarum!
man kan säga att jag har en del kvar. synd bara att jag sitter typ här i stället för att göra bort de där grejorna på en gång. typiskt mig o bara sitta o tänka att "jag skulle ha gjort/jag måste göra". hur som havre, nu har jag biljetter till patrik 1,5 och jag ser fram emot en myspyskväll.

almost lover, bästa bästa låten någonsin. jag tror faktiskt det. de är bara för att den stämmer så bra
jag ältar fortfarande, förlåt. för femte gången..

I cannot wake up in the morning without you on my mind
So you're gone and i'm haunted
and i'll bet you are just fine,
Did i make it that easy
to walk right in and out
of my life?


hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0