back in town

nordanbäck var kallt, mysigt och äckligt. jag var inte fräsch. men det var helt underbart! bara vara - det är så de ska va! jag och emmsan var ute o gick i 1½ timma och bara babblade på i den härliga höstluften, på kvällen förvandlades vi till cheerleaders och var o 'hejade' på gustav när han körde cross. vi diggade agnes i bilen och åkte och hyrde evan almighty. vi åt godis, chips och drack citronvatten och ja. jag åt också chips. nu måste jag skärpa mig. igen! idag har jag jobbat för fulla hus och nu bär de snart iväg till kickis inflyttningsfest. jag ska ta de lugnt i kväll, vet inte hur länge jag stannar. känner att jag måste hem o bara vara. var så länge sen jag bara var hemma och hängde. i morgon ska jag o emma förfesta på caféet och sen gå ut på rex. efterfest/efterhäng blir de nog på caféet igen och emma erbjuder en varm säng i slagga i. hon jobbar på söndag igen så de är bara o pallra sig till stan där vid 10 igen och ta bussen hem. blir nog en helt okej lördag kväll/natt. jag blir så sugen på o festa när jag lyssnar på partymusik så jag börjar fundera på om jag har en dålig inställning till alkohol.. är de inte så här man blir alkoholist? man är som sugen hela tiden.. eller?
nu ska jag byta om (mjukisar ger inte bästa partyhumöret) och sminka till mig lite (vill inte se ut som en sliten krigare som svettats bort sminket på rut i en lurvig skinnväst heller). so long!

(AGNES LÅT = PARTY)

för övrigt..
de här raderna stämmer så bra så jag nästan blir rädd:


Goodbye my almost lover
Goodbye my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?

Kommentarer
Postat av: joli

haha vad roligt du skriver linn, skrattade faktiskt högt någon gång och log flera gånger för mig själv när jag läste! saknar dig..



jag blir lite förvånade när jag läser vissa saker på din blogg, typ lurvig skinnväst på rut? är det sant?

2008-09-22 @ 18:57:04
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0