att det kan vända så snabbt

snacka om att jojo-banta fast i humör.. hehe. nu är jag helt plötsligt mig själv igen!

har just ätit middag (ja, fast kl är 11). åt lunch där vid halv 3 och var verkligen inte hungrig när det vankades fika på stan så jag tog bara en kaffe. där vid 10 började jag känna mig lite småsugen och lagom till när jag kom hem så blev jag riktigt hungrig. tacofärs med majs och tomat stod de på menyn. lite keso lyckades jag också få i mig. satt och såg på so you think you can dance med en söt hund tiggandes bredvid mig. kan livet bli bättre? jag tvivlar!

jag kan inte släppa att jag är ledig hela - HELA - helgen.. även måndag. vad har jag gjort för att förtjäna det här? :)

nu ska jag bara lyssna på lite musik, snabbkika facebook och ta mig en rätt tidig kväll.. lite lagom mätt på allt sådär!
i morgon ska jag umgås med linn och sova över där på mariehem, vi ska försöka lyckas färga hennes hår också, vi får väl se hur det går..

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0