åsele marknad

UNDERSKATTAT
folk får säga vad de vill om åsele.. men helvete så kul jag har haft där alltså. åsele marknad.. man hör ju bara på namnet att de inte kan bli annat än  bra.. kikade just igenom några gamla album. emma & jag. vi kör nästa år igen va? vilket jävla partyteam vi är! bjussar på några (hittills aldrig visade) godingar:








här följer en av mina bilder som jag inte är allför nöjd med.. därför får den helt enkelt vara liten.. :) vill inte zooma in mig själv i jätteformat.. emma ser ut o njuta av en nöt !




snodd korv, snodd digestive (från ett rasat tält..) & gangster-emma. mitt på vägen. oförglömligt!



ser jag inte galen och superlycklig ut? haha.. godnatt

Kommentarer
Postat av: lisa

Gud vilken fräsching till syster jag har! :D

2008-09-11 @ 23:10:01
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0