vilken underbar dag..

sitter här nu och funderar på vad som ska hända idag. jag har fått mig mitt kaffe för idag (tack för det, jag behöver det!). känns faktiskt lite som om jag festade igår, känner mig sliten och har ont i kroppen. när jag skulle somna igår snurrade till och med världen.. high on life? ja jag vet inte, något fel är det väl med mig? som alltid då! jag var med acke igår kväll, vi tog de lungt, var och åt (middag ytterliggare en gång, här kommer linn - hon som aldrig kan bli mätt), vi åkte ut till ström, till ersboda senare (en riktig trip med bilen) för att tillslut landa i röbäck igen. då fick vi besök av markus och där låg vi, tre sillar i ackes säng och bara såg på skit-tv hela kvällen/natten lång. såg till och med på ett program som ratades av mig ordentligt från början - 'hur man flyttar hus'. jag sa till och med: vem fan ser på sån här skit? och sen såg vi på det, och de visade sig att de var ett inslag från sverige och vips satt jag som klistrad och tyckte att det hela var rätt intressant. det är ju kul att man lyckas med att överraska sig själv.. körde hem där mitt i natten och somnade sött vid halv 3. en slapp kväll!

städade lite i mitt rum igår också, bra gjort! jag har en grej som hänger från taket med massa förvaringsutrymmen i (en sån ihålig från ikea, alla vet nog vilken de är när de ser den). den hade hur som helst gett vika, det var för mycket kläder och skit i den så istället för att hänga i taket så låg den på golvet. jag började rensa, hittade massa skrot som jag slängde. till exempel: två pyjamas-set, det ena med nalle puh och det andra (rosa!) med mickey mouse? någon som är sugen? lägg ett bud! nu har jag sorterat så fint och jag och pappa har häftat fast kardborren i kroken. så nu sitter den förhoppningsvis i något år till.

nu ska jag sluta svamla på och ta vara på dagen. i kväll ska jag, linda, evelina och lisa hitta på något, det brukar alltid bli lyckat! so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0