trött, tröttare, linn

ja, jag känner mig tröttast. helt sjukt vad sliten jag blev. dog på bussen hem, missade två stycken faktisktoch väl hemma var klockan 19.50. rätt sent. var tvungen o ställa in min dejt med ch bara för att vila. måste ju ta hand om mig själv också, de har blivit lite mycket nu på slutet. i morgon blir de jobb igen och på kvällen då de var tänkt  att de skulle bli fest blir de bara hemma-häng med acke. jag tror de blir bättre än bäst! festa får vi göra nästa helg i stället, då kommer jag nog vara mer motiverad och känna mig 'gladare'. jag och emma håller på o planera så mycket så jag har svårt o hålla i sär allt.. jag känner mig mest motiverad till örnsköldsviks-helg med paradisbadet och hotellvistelse.. och fest och utgång såklart, vad vore väl en helg borta utan fest? ingen bra helg alls..

nej, nu ska jag lämna det här bakom mig. men de är ju faktiskt fredag i tre timmar och tjugo minuter till.. sen får vi se. då är det ödet!

duschen, morgonrocken och filt framför tv:n. kanske lite nötter också. det är min kväll. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0