tråkigt

nej nu är jag less. varför ser jag gravid ut? mina shorts är så tighta så jag måste ha dem öppna. okej- kan någon förklara för mig hur det här hände? jag har helt enkelt blivit fetare nu än vad jag någonsin varit. men det är ju snyggt. tur att jag inte bryr mig så mycket. annars hade jag nog gått under vid det här laget! kanske måste ta o besöka en dietist eller nåt?

jobbet gick bra idag, måste ändå erkänna att dagen gick fort, trots att jag jobbade 9 timmar. nu är det två jobbdagar kvar och sen är det dags för ikea! känns skönt o vara ledig en lördag, även om vi skulle ha värsta temat i helgen på jobbet. levande modeller i butiken och i skylfönstret. det lockar nog till sig en hel del folk. de är kul o jobba när de rör sig i butiken! :)

måste ut på en promenad så jag känner mig lite bättre och nyttigare..

vad hände med almost lover? jag slutade bara skriva om den. fortfarande, en bra låt. stämmer den? tror det faktiskt. tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Anonym

"nej nu är jag less. varför ser jag gravid ut? mina shorts är så tighta så jag måste ha dem öppna"

Du är rolig!

2008-10-16 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0