tillbaka till verkligheten

nu är jag inne i stan igen efter en välbehövlig vila ute i skogen. denna gång hade vi inte lika tur med vädret så det blev en kort promenad igår kväll, annars höll vi oss mest inne, såg på två filmer och åt god mat. vi fnittrade lite (tog oss tre försök innan vi lyckades somna). för övrigt var filmerna rätt kassa, de började bra, vi såg färdigt dem och när de var klara undrade man 'varför såg jag ens den här filmen?'. den sista plågade jag mig igenom också, var hur trött som helst och ville bara sova. ja. nu är man då på rut igen, slutar kl halv sju i kväll och ska sedan färga kickis hår. annars blir de bara lugnt!

bara så du vet så har du hela den här dagen på dig också. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0