tack och adjö för idag

några festbilder senare är jag nu redo för att avsluta för dagen. jag tror att min kropp är lite less på mig, mycket alkohol, konstig mat, stressad själ och lite sömn. jag måste börja ta hand om mig själv nu faktiskt. sätta mig själv i första rummet så som det så fint heter. inte för att jag inte trivs, de är inte så - bara det att jag gör så mycket. och de är inte det att jag inte vill göra saker - det är bara det att jag vill och gör alldeles för mycket. hoppas på en resa till ett varmare land en vecka nästa månad då jag kan koppla av och fläska mig i solen.

ska till ikea i helgen också, ska egentligen inte ha något speciellt utan jag ska bara vara - gå och titta, kanske shoppa mig något onödigt.. vi får se :) sällskapet blir mamma, syster, systers bästa kompis (min bästis också för den delen), hennes mamma och acke. kommer nog bli trevligt! (ingen fest i helgen..)

snart är de dags för norge - jag längtar riktigt mycket. blev faktiskt snäppet mer taggad när elin, kajsa och frida sjöberg skulle åka ner samma datum, riktigt bra! då kan man ju umgås i ett annat land också, lite småcoolt faktiskt..

nej, nu ska jag dricka lite vatten och gå till sängs. kroppen skriker faktiskt efter sömn efter huvudvärksdagen av rang. är fortfarande alldeles öm i huvudet efter nattens och dagens bravader.. hej och hå

Kommentarer
Postat av: kaka

nope! jaa, men det kan vara nån typ av h&m trend butik, du får gå dit o fetshoppa om tre weeks! jao :D

2008-10-13 @ 22:25:56
URL: http://socaci.blogg.se/
Postat av: lisa

sliten tjej det här!

men vi taggar ikea nu :)

2008-10-13 @ 23:17:17
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: joli

jag säger en sak till dig linn, vila!! du måste vara pigg & alert tills du kommer hit ;) jag längtar så och då ska du väl inte vara med några umebor utan med oss oslobor? ;(

2008-10-14 @ 14:16:20
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: joli

förresten..



vem ska du utomlands med och var? jag skulle också vilja fara utomlands nu! fick du mitt sms om luff?



kul att acke typ har blivit din killbästis :D nyp han i skinkan åt mig!

2008-10-14 @ 14:18:22
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: Linda

men du glömde en sak! - på fredag, på fredag ;)

2008-10-14 @ 18:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0