söndag

sådärja! då har jag vaknat till liv. tog typ hela dagen men! har bara legat och degat, sett the holiday (som för övrigt håller samma klass som dirty dancing, dvs att man kan se den hundra gånger utan att bli less), druckit en kopp kaffe, ätit lite och dammsugat tv-rummet. ja. mer än så hann jag inte på sex timmar. you go girl! nu ska jag till att laga mat (har just klätt på mig också, det glömde jag bort) till min kära familj som anländer vid fem någon gång och i kväll vet jag inte riktigt vad som händer. kanske ska styra något med min bästevän annasara (min systers bästa kompis, annars hade hon varit min. man kan ju inte sno bästa kompisar från sin syster, eller hur?). hon hade tydligen sett en bra film idag som man skulle kunna se igen. ska bara kolla så min syster är ledig, lite skumt om jag hade åkt till flurkmark själv. ja.

min ångest har släppt lite nu. endast lite dock. fick höra att jag snackat i telefon en halvtimma i natt, kommer inte ens ihåg samtalet. det är inte ett bra tecken. som sagt - hädanefter blir det skärpning för linn rydelius.

och sen den här låten. hur bra är den inte? jag och julia på jobbet lyssnade på den en halvtimma i streck, efter det blev jag lite småless på den. nu har jag vilat mig ett tag och nu tycker jag den är lika bra som förr! party!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0