regnet det bara öser ner

en liten sista uppdatering ska jag väl hinna med innan jag åker iväg till obygden - 'landet ingenstans', där emma bor. mamma frågade just axo om han ville gå ut, han sprang iväg och gömde sig under bordet, allt är som vanligt här med andra ord. ser på so you think you can dance, de som dansar är så sanslöst bra så jag blir alldeles knäpp.. tror det blir en rätt tidig kväll, ska åka bussen till nordmaling kl 11.20, från ersmark 10.30, alltså måste jag kliva upp.. ja, kanske 9.30. inte så tidigt faktiskt nu när jag fick de nedskrivet. ja. det var nog allt. så mycket mer än så har inte hänt sen sist, mer än att jag typ ätit den godaste smoothin (konstigt det såg ut). passionsfrukt, blåbär, björnbär, choklad. japp - det är sant. den är GI. och god! faktiskt!

hej då på ett tag
förresten, kajsa kom på en sak. hon tyckte att jag skulle skriva 'rut-shopping-tips' här på bloggen, som hon så fint kallade det.. om jag orkar med det och har lite o göra någon lunch ska jag absolut tipsa om någon bra vara!

enjoy

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag är så himla beroende av att kolla din blogg. Har läst det senaste inlägget fyra gånger tror jag. Uppdatering - come on!

2008-10-02 @ 22:42:13
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: lisa

femte gången...

2008-10-03 @ 10:49:11
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0