punkt för denna onsdag

jag vet inte vad som hände men plötsligt insåg jag. jag gör för mycket. blev hyperstressad när jag 'kom på' det, skrek (ja, skrek) här hemma och började nästan grina.. jag tror det var min kropp  som äntligen sa ifrån, vad tror ni?
hädanefter ska jag (försöka i alla fall) att inte boka upp så mycket och att ta det (lite) lugnare! såja! de här små raderna var som balsam för själen!

kvällen har innehållit:
-greys, lika bra som vanligt
-1 liter vatten
-en galet stressad linn
-en massa sms
-5 konversationer på msn (jag som inte ens använder msn)
-en fin film från johanna lind som gjorde att jag blev lite lugnare och mer "rofylld"
-en massa planering

hur som havre
allt verkar då styra upp sig.. och är det inte de som är huvudsaken, att allt ändå löser sig på nåt konstigt jävla vis?
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0