planer inför helgen

tre bitar prinsesstårta senare så mår man som.. en prinsessa. ja faktiskt! jag mår jättebra, skrattade typ konstant i 1½ timma med ferm och acke. härliga typer det där! bokade även utgång till helgen med massa tjejer - middag innan och hela paketet. det blir nog nice. synd bara att käraste emma inte kunde vara med, jag får helt enkelt se till att klara mig på festen utan henne. i morgon bitti ska vi mötas upp på resia för att fixa med resan och i slutet av den här veckan har vi förhoppningsvis bokat! yesyesyes. jag vill bara ha sol, NU!

i morgon ska jag tjäna pengar så jag klarar av att leva livet på lördag, godnatt!

Kommentarer
Postat av: den egyptiska kvinnan...

.. säger bara en sak: FYFAN VAD JAG LÄNGTAR! Å hujedamig vad bra det här kommer att bli :) P.s. Om du vill får du gärna sätta in mer pengar på mitt konto, Jag tar en viss ränta nämligen. ehm :) See yaa!

2008-10-22 @ 11:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0