och regnet det fortsätter att bara ösa ner

kändes typ som om jag skulle blåsa bort när jag klev ur bilen efter att jag o lisa hade varit o handlat. pappa kommer utspringandes och ser helt galen ut " det är som om det kommer en tromb". han skyndade sig o hjälpa oss in i huset, det var som på värsta filmen.. ja. det är väl det som hänt idag. jag har löst lite korsord och läst lite i en bok, slumrat till och åkt och handlat. nu ska jag hjälpa till med middagen och duka - värsta hemmadagen! linda kommer vid sju (evelina fick förhinder..) och då blir de väl ännu mer slapparhäng. det är nice. en dag i veckan i alla fall! annars skulle jag bli hur rastlös som helst,jag som är van vid att hela tiden hålla uppe tempot och göra saker helahela tiden.

jag är bara utan ord, känner mig tom. inte ledsen, inte glad. bara tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0