när man vaknar upp dagen efter

jag hade det kul igår. inte jättekul - inte tråkigt. helt okej bara! däremot måste jag erkänna att det nog blev lite väl hårt.. tog mig nog en drink för mycket. det är dumt att vara efterklok.. sov hos linn (efter att vi blåst bort i stormen och äntligen hittat en taxi) och vaknade upp där vid 9 och kunde inte somna om.. jag hade sjukt mycket ångest (förstår inte varför jag får så mycket fylle-ångest 'nu för tiden') och kunde inte slappna av, ringde till pappa och han hämtade mig. ibland är allt som behövs bara att få komma hem, duscha och dricka lite vatten. somnade rätt fort när jag lagt mig tillrätta i min egen säng och väcktes av telefonen 1½ timma senare. nu har jag äntligen fått i mig lite käk och idag ska jag inte göra någonting. ska kanske dra igång någon gammal vhs eller liknande - men inte mer än så!

härmed lovar jag mig själv och alla andra att jag ska sluta dricka så mycket och dricka med måtta! okej?

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjaao! :)



Haha, jag tappade bort alla :o sen så for jag hem. ;D men du, jag fick ju något kontonr men jag vet inte om det blev rätt? haha :)



Adda mig på msn (mailen ser du här ovanför) så fixar vi det med en en gång! :D



2008-10-26 @ 13:32:10
URL: http://feerre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0