nageltjat

på tal om ingenting alls. mina naglar har nog aldrig varit så korta som de är nu. eller jo - när jag bet ner dom till obefintlighet... men sen jag 'slutade' bita så har de alltid varit superlånga. och nu är de nästan borta. vilket i-landsproblem!

hur som helst så gick jobbet bra idag, gjorde inga misstag som jag så ofta gör när jag är stressad..

nej nu ska jag till o måla mina naglar lila så de blir lite snyggare än nu och se på desperate housewives med min kära syster (hon är också stressad till max. vilka syskon) en som tar det lugnt däremot är min hund, han ligger här och viftar på svansen, vill att man ska klia honom och tuggar på sitt hundben som han är så stolt över. man skulle kanske ha blivit hund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0