måndag

ja, den här dagen har varit slapp den med. sånt är skönt. gjorde inte så mkt på morgonen, duschade, åt och klädde på mig. åkte till acke, var ute och gick i skogarna i röbäck, riktigt höstmysigt! vi hade en galen hund med oss till på köpet. åkte senare till linn, åt middag där och vidare senare till hippologum - där stannade jag till 8 och på vägen hem ringer acke och säger att han är på väg till mig i ersmark, så de var bara o ta emot honom med öppna armar. han stannade dock inte länge, tio minuter senare var han redan i bilen på väg hem igen. nu sitter (ligger..) jag framför tv:n och glor på CSI och äter lite göttans. det är jag värd. typ.

det verkar bli fest på fredag i stället för lördag i helgen! slipper jag rida ridskoledressyr på söndagen bakis, hehe. kan nog vara en fördel o vara nykter på hästryggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0