lite tankar om morgondagen

nu har jag varit hurtig igen. efter middagen (som blev kl halv åtta idag..) gick jag faktiskt ut på en powerwalk med stavar. något som störde mig till tusen var att mitt headset glappade hela tiden så alla som sjöng lät som robotar till och från. otroligt jobbigt faktiskt. det slutade med att jag fick ha mobilen innanför handsken och trycka in headsetet hela tiden och samtidigt försöka hålla i en stav och gå framåt. lite svårt faktiskt om jag ska vara ärlig. kom hem 20.58, lagom till greys som började 21. ibland (inte ofta!) har man bra tidsuppfattning.

nu ska modern koppla in sin dator, hon står här och hänger och ser allt annat än glad ut. jag ska ta och packa klart min väska. acke ville träffas innan jag åker i morgon, problemet är bara det att jag slutar 18.15 och tåget går 20.20, dvs att jag har 2 timmar på mig. hade tänkt mig hem och äta middag och hämta väskan. jag tror de kommer sluta med att jag måste ta med mig min feta norgeväska till jobbet i morgon bitti och dra med mig alla saker hela dagen bara för att acke vill vara med mig i två timmar och inte bara en.. ibland är man alldeles för snäll och lättövertalad. men - det är ju så jag är. går inte att ändra på. sånt är livet!

mamma ger mig onda ögat (för sjuttonde gången). hejhej

Kommentarer
Postat av: joli

yeah i know ;D haha glassigt värre. vad bra att allt är under kontroll! ta med en luftmadrass att sova på, och kanske nåt "halloweenigt", sen tänk på att allt är sjukt dyrt här så ni kanske ska ta med er nån mer mat än bara färdkost, så ni överlever ;)snart så darling..wie ;D pusspuss

2008-10-29 @ 22:51:53
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: joli

yeah i know ;D haha glassigt värre. vad bra att allt är under kontroll! ta med en luftmadrass att sova på, och kanske nåt "halloweenigt", sen tänk på att allt är sjukt dyrt här så ni kanske ska ta med er nån mer mat än bara färdkost, så ni överlever ;)snart så darling..wie ;D pusspuss

2008-10-29 @ 22:52:25
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0